štvrtok 7. apríla 2011

Novinky

Takže som chorá. Zasa. To je strašná bilancia, keď si predstavíte, že bežne som chorá možno raz do roka a teraz je to už tretí krát tohto roku a teda je len začiatok štvrtého mesiaca. Asi budem musieť zásobiť moju lekárničku viacej vitamínmi a nečakať, že mi naskáču sami do hrdla. No každopádne nemám vôbec hlas a len šepkám a viete si asi predstaviť aké to pre mňa musí byť mať zavretú hubu :D. Ešte že ruky mám aj s klávesnicou v poriadku :D. Trošku som blúdila po internete a našla som niečo čo by vás mohlo zaujímať.
Práve som sa na stránkach Martinusu dočítala že druhý diel Nádherné tvory Druhá kniha Prekliatych zaklínačov vyjde predbežne 19.10.2011
Súženie má svoju obálku. Ja viem nie je v dobrej kvalite, ale aj tak ďakujem za to, že som ju na Martinuse našla - vyjde 20.6.2011

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára