utorok 12. apríla 2011

SÚŤAŽ o knihu !!!!!

A je tu ten deň s veľkým D, kedy usporiadavam v histórií tohto blogu úplne prvú súťaž.


Som číslo štyri Pittacus Lore - to je kniha o ktorú sa bude súťažiť. Mne osobne sa kniha veľmi páčila. Ak chcete vedieť o akú knihu to vlastne súťažíte, kliknite si na moju recenziu. Túto knihu som dostala od vydavateľstva Ikar, za to že som uverejnila recenziu na svojom blogu. Kniha je ešte teplá a voňavá. :)

Ako sa zapojiť do súťaže?
Je to jednoduché. Kliknite na formulár a vyplňte ho.

Pravidlá súťaže :

  • súťaže sa môžu zúčastniť všetci od 13 rokov a viac
  • musíte byť zo Slovenskej alebo Českej republiky
  • musíte vyplniť súťažný formulár a to len raz
  • výhercu vyžrebujem na random.org
  • súťaž trvá do 30.apríla/dubna 
  • výhercu vyžrebujem do 48 hodín po skončení súťaže a kontaktujem ho emailom ktorý udal v súťažnom formulári
  • výherca sa mi musí následne ozvať do 72 hodín od doručenia emailu o výhre, inak budem musieť vyžrebovať nového výhercu
Vstupy a extra vstupy
  1. Jeden bod získate tým že vypíšete meno, e-mail a štát v ktorom bývate
  2. ostatné body spolu až 9 bodov získate za vyplnenie ostatných položiek a tým si zvýšite možnosť výhry... príklad mám spolu 6 bodov to znamená, že mám v súťaži 6 vstupov ( 6x som zaradená do súťaže), takže mám potencionálne väčšiu šancu vyhrať
  3. ostatné položky resp. otázky sú nielen pre blogerov, takže všetci majú šancu na viac bodov

Keďže je to moja prvá súťaž v prípade že niečomu nerozumiete ( teda ja dúfam, že som to vysvetlila polopate :) ) píšte do komentárov -  rada všetko vysvetlím.

a tu je
prosím vyplniť

prajem vám veľa šťastia... džím palec !!!

10 komentárov:

  1. juchuuuuu, tak sa tesiim, som zvedava, ako to dopadne :)
    dakujem
    radka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Akú peknú citrónikovú tapetu si si zvolila na formulár :) Držím palce pri súťaži, nech máš veľa spokojných súťažiacich :)
    (niekedy mi bude musieť niekto vysveliť, ako sa robia tie formuláre :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja ti pošlem Sykin návod to je úplne skvelý manuál... týmto teda ešte raz ďakujem Syki veľmi si mi pomohla

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvělíí.. určitě se zapojim.. u nás kniha zatím nemá vyjít, tak to zkusim tady...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jé, další slovensko-česká soutěž! určitě se zapojím; skvělý nápad :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Soutěž o super knihu :).. Zkusím své štěstí ;) Jinak moc děkuji!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jsem tu zmerčila své jméno a říkám si, že co jsem zase provedla :D No, nevím hele, jestli je to tak skvělý manuál, jak ho tu prodáváš :D Ale hlavní je, že jsi ho pochopila a vytvořila jsi formulář! A já mám konečně možnost si zase zasoutěžit :D Tahle kniha mě dost láká a konečně bych měla doma i něco ve slovenštině :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. skvělá giveaway a hlavně úžasná kniha na vyhrání :)))
    díky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc děkuju za skvělou soutěž:) Nevím nic o tom, zda by se měla vydávat u nás, tak zkusím štěstí tu - číst ve slovenštině je docela lakavá výzva:D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. V takových věcech nikdy nemám štěstí..:D No uvidíme, třeba se to změní:D Na tu knížku jsme doopravdy zvědavá.

    OdpovedaťOdstrániť