sobota 4. júna 2011

Quote of the Week ( 10 )

Quote of the Week

Sobotňajšie meme s názvom QotW  usporiadava Judit a ja viem viem, že som už dávno neprispela, ale nestíham... Ja sa snažím polepšiť, no momentálne mám dosť povinností a nedá sa mi skĺbiť blogovanie, bux-ovanie a najdôležitejšie čítanie so všetkým čo mám doma na starosti.

Dnes som si pripravila scény z knihy od Josephine Angeliny Göttlich verdammt




Vtipná scéna : 
" Du hast immer gewusst, dass sie kein normaler Mensch ist", sagte er zu Claire. "Hat dich das nicht gestört?"
"Ich habe mir gelegentlich ein paar Sorgen gemacht, dass sie mich in die Hölle schleifen und mir das Leben aussaugen könnte, aber ich dachte, das wäre immer noch besser, als Lindsey zur besten Freundin zu haben", sagte Claire und lächelte.

"Ty si vždy vedela, že ona nie je normálny človek", hovoril na Claire. " Nevadilo ti to vôbec?"
"Mala som určité obavy, že ma pošle do pekla alebo že mi vysaje život, ale myslela som si, že to bude lepšie ako by som mala mať za najlepšiu kamarátku Lindsey", povedala Claire a zasmiala sa.

Romantická scéna :
" Willst du mich nicht mal küssen?" Endlich schaffe sie es, sich auf den Rücken zu drehen, und könnte ihm direkt ins Gesicht sehen.
"Wenn ich dich küsse, werde ich nicht mehr aufhören konnen", flüsterte er verzweifelt.

" Nechceš ma aspoň pobozkať?" Konečne sa jej podarilo pretočiť sa na chrbát a mohla mu pozerať piamo do tváre.
" Keď ťa pobozkám, nebudem vedieť nikdy prestať", zašepkal zúfalo

Silný moment :
"Nichts ist für Ewigkeit und nichts ist unabänderlich. Wir werden einen Weg finden."

" Nič nie je navždy a niš nie je nemenné. Nájdeme cestu "

2 komentáre:

  1. Ty čteš v němčině? :) To fakticky OBDIV! :) Mně dělá němčina strašný problémy ve škole, ještě tak číst knížky.. ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja sa na tuto knihu tak tesim :D

    OdpovedaťOdstrániť