streda 3. augusta 2011

Cover ktorý mi vyrazil dych...

Téda páničku...

Určite poznáte knihu Starcrossed od Josephine Angelini. Obálka je nádherná, ale popravde mňa si totálne získal nemecký cover.


No a Nemci už zverejnili aj obálku druhej časti tejto knihy, s názvom Göttlich verloren ( Dreamless ) a je naozaj podarená. Neskutočne sa hodí k prvé dielu a ja sa neviem dočkať mája 2012 kedy asi vyjde. Čo na ňu hovoríte? Mne osobne táto obálka urobila hneď deň krajším :D.



3 komentáre:

  1. Máš pravdu, německé obálky, jsou opravdu moc povedené... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Obě německé obálky jsou opravdu nádherné :) Ta druhá se mi líbí snad ještě víc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. a viete čo je najlepšie? Práve som pozerala nemeckú fan-stránku knihy Starcrossed a oni dali hlasovať pre 2 obálky fanúšikov a vyhrala práve tá obálka, ktorú som uverejnila.... tomu sa povie vychádzať čitateľovi v ústrety :O

    OdpovedaťOdstrániť