pondelok 1. augusta 2011

Mesačná chvastačka 5. júl


Mesačná chvastačka  meme, ktoré usporadúva Judit
  1. ukáž čo za knihu si si kúpil/a 
  2. ktorú si vyhral/a
  3. dostal/a si ako darček
  4. dostal/a za recenziu od vydavateľstva
Júl : 

Tento mesiac som si zakúpila knihy, ktoré som už dávnejšie chcela mať vo svojej zbierke. Dve z nich sú v nemeckej verzií a jedna v slovenskej.



1. Gayle Forman - Lovesong ( Where she Went ) - kniha objednaná z Bookdepository.... keďže kniha Ak zostanem sa mi strašne páčila, hneď ako som videla jej druhú časť s pohľadu Adama vedela som, že bude krášliť moje oči i moju poličku. Ako náhle vyšla v USA, každý deň som aktualizovala stránku BD, či už je aj v nemeckej verzií. Dočkala som sa a neviem ju vynachváliť. Jediné čo ma hnevá je obálka, ktorú nemci proste dovrzali ( ako nie je škaredá, len proste nie je ako originálna a tá je proste tip top ). RECENZIA

2. Vlčí sľub Dorethy Hearstová - kniha, ktorú som v kníhkupectve vždy obišla. Ja fakt neviem prečo. Zabite ma neviem :D. No vo februári tohto roku som si ju všímala vždy, keď som išla do jedného nemenovaného hypermarketu na nákup. A vždy som ju zobrala do ruky a prečítala anotáciu a vždy ju položila naspäť do regálu. Tentoraz som ale bola u nás v kníhkupectve a nevedela čo si tentoraz kúpim, keď tu zrazu mladé študentky asi premiestňovali knihy a táto na mňa doslova pozerala a kričala na mňa : "Kúp ma!" No nekúp ju :D. RECENZIA

3. Die Rebellion der Maddie Freeman Katie Kacvinsky ( Awaken ) - tiež kúpa z BD... momentálne ju mám rozčítanú a teda zatiaľ to vyzerá všelijako :D :D :D.... no uvidíme čo z toho bude
-inak som si myslela, že tá obálka bude strašná ale kupodivu je celkom pozerateľná :)

4. Bonus : Ráta sa aj kniha pre uchádzačov o vodičský preukaz? :D Táto je teda u mňa tento mesiac a bude ešte predpokladám ďalší mesiac najviac čítaná :D...




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára