sobota 10. septembra 2011

Novinka o ktorej som ešte pred dvoma hodinami ani netušila

Dávam na známosť, že u nás na Slovensku vyšla kniha s názvom Čísla od  Rachel Wardovej. Nevedeli ste to? Ani ja. Dnes si totiž vykračujem po nákupnom centre, lebo sme išli z jarmoku. A čo nevidím? Medzi novinkami u nás v obchode na mňa kuká táto kniha. Keďže som vedela, že bola vydaná v susedných Čechách, tak som neodolala a kúpila si ju bez toho, aby som si vôbec pozrela anotáciu. Však som ju už v češtine čítala mnoho krát na internete. No a prišla som domov a začnem teda čítať. A čítam a čítam......... a zrazu..... čuduj sa svete, veď to nie je čeština, to je v slovenskom jazyku.... Šibe mi? Nie ono to naozaj u nás vyšlo. A tak som sa dozvedela novinku úplne nečakane. Ja čo zháňam vždy po celom internete všetko čo na SK vyjde. Takže ďakujme Egmontu a predstavujem vám knihu :


Jem už od malička vidí v očiach ľudí čísla. Čo tie čísla vlastne znamenajú, pochopí v deň keď sa jej matka predávkuje drogami – sú to dáta, keď ľudia, ktorým sa díva do očí, zomrú. Život je pre Jem ťažký, sťahuje sa od jednej pestúnky k druhej a všade si pripadá ako cudzinec. Všetko sa zmení, keď stretne chlapca, ktorého volajú Pavúk. Svet je zrazu omnoho krajší. Potulujú sa spolu po Londýne, zhovárajú sa a pomaly zbližujú. Na jednom výlete však Jem pozná, že sa blíži veľké nešťastie, ktoré navždy otrasie ich životmi...

1 komentár: