streda 21. decembra 2011

Naj kniha roka 2011 SK a CZ #11

Predposledné hlasovanie pre veľkým finále! Hlasujeme za mesiac november / listopad


Za október ste odhlasovali za naj knihu mesiaca knihu Ty proti mne od Jenny Downham a pripomínam, že ešte dnes máte šancu vyhrať ju u mňa na knižnom hope a nezabudnite odhopkať aj na ostatné súťaže, ktoré sa hopu zúčastnili, pretože zajtra sa končí ! Takže čo? Odhlasovať a hopkať :D !!! Poďme na to... Mesiac november je v znamení úžasných kníh, od tej na ktorú sme čakal skoro rok alebo úžasnej novinky, ktorú v amerike zbožňujú či zombiovskú knihu, ktrú som posledne vynášala do nebies a myslím, že som nebola jediná. Ale nenechajte sa zmiasť a hlasujte :


Frotuna Libri
Ikar
Ikar

Ikar

Fragment

Slovart


V Čechách to za mesiac Říjen vyhrala kniha Muka od Lauren Kate a v pätách jej kráčala kniha od Lisy McMann Procitnutí, no nestačila jej. A teda za mesiac listopad máte toho požehnané množstvo a ja by som si vybrať nevedela. Som zvedavá ako to dopadne. A spomínala som ako mám rada Syki za to, že sa o vás tak stará a prináša vám novinky o všetkých knižných novinkách? Určite áno ale aj tak 1000 krát díki!!! Hor sa na to!

Baronet
BB/art
Knižní klub

Brokilon

CooBoo

JOTA

BB/art

Knižní klub

Knižní klub

Knižní klub

Fragment

Argo

JOTA

Baronet

Fortuna Libri

CooBoo

Egmont

Baronet

BB/art

Domino

Egmont

BB/art

Baronet

CooBoo

Knižní klub

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára