piatok 3. februára 2012

Novinky v knižnom a blogerskom svete

Takže tento mesiac je to pestré. Okrem toho, že všetci čítajú Divergenciu a všetci ju vychvaľujú do nebies, rozhodla som sa všetky knihy odložiť na bok a čítam ju aj ja :D. Samé novinky tento mesiac, samé novinky a keďže je ich viac než dosť, rozhodla som sa že to zhrniem do jedného článku. Páči sa :

  • Luu u seba na blogu prišla s projektom Fantastický rok 2012. Každý mesiac vedie nejaký iný fantastický fenomén, ktorý hýbe vašim čitateľským srdcom. Minulý mesiac to boli víly a ja som sa zapojila svojou troškou tiež, kde som u Luu pridala guestpost o posmrtnom živote :).... Šťuk . Tento mesiac začal Fantastický február takže šup šup omrknúť.... myslím, že prvý guestpost v tomto mesiaci patrí Stormy a je veľmi zaujímavý.
http://luu-san.blogspot.com/

  • Ďalšia novinka je Knižná ÚSB, ktorá tento mesiac v blogsfére urobila BOOM teda ešte nie, ale to sa budete čudovať čo všetko máme skryté v rukáve. Všetko má svoj čas a čoskoro sa dozviete výhody tohto úžasného projektu.
  • Novinky na Bux4u. Preklikajte sa a zistíte že novinky prídu čoskoro. Samé nové knihy dámy a páni! A majú nádherné obálky a anotácie.... Kto sa teší ruku hore !!!! A keď už tam budete nezabudnite si pozrieť zaujímavé články a navštíviť aj FB stránku Bux4u, dozviete sa veľmi veľa zaujímavostí zo sveta kníh a v poslednom čase sa dosť priemieľalo o Hrách o život a ich premiéra v kinách. Tu toho nájdete všetkého akurát tak dosť. Ešte ste tu? :D
  • u Sue je zverejnená Vianočná poviedka. Síce neskoro ale predsa a oplatilo sa čakať. Tiež zamierte! Juch a Sue mi urobila tento krásny dizajn spolu s Mimi a už po 1001x im ďakujem. No že je úžasný, úžasný, úžasný? Roztekám sa po podlahe :D
Odo mňa čakajte v najbližšej dobe recenziu spomínanej Divergencie, ktorú dočítavam a potom sa hrniem na Crossed od Ally Condie, mimochodom druhú časť Dokonalého páru a ten vyjde v priebehu tohto mesiaca v Ikare. Ale to už samozrejme viete a neviete sa dočkať však?
Aby som nezabudla Fragment vyšiel s edičným plánom, tak sa bežte pozrieť čo to u nich v najbližšej dobe vychádza :).
Toť vsjo!!!

2 komentáre:

  1. Viem, že odo mňa čakáš, že pochválim obsah článku, ale... ten štýl, akým si ho napísala, je dokonalý, takže chválim v prvom rade ten ;D Čítam ho až dnes, takže to je príjemné veselé prekvapenie na ráno :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. juch, toľko krásnych informácií :) a po 1002krát ti hovorím nemáš za čo rado sa stalo :) my sme len radi že sa ti tak veľmi páči :) a môžeš ešte chvíľu lietať na obláčiku číslo sedem :P inak recenziu na divergenciu som si prečítala a je super :) už sa neviem dočkať, kedy si ju prečítam, ale to ešte chvíľku potrvá :) a edičný plán fragmentu :) už sa teším :)

    OdpovedaťOdstrániť