pondelok 23. apríla 2012

Zopár tipov pre krajší deň :)


Určite ste si všimli, že v poslednom čase blog nefunguje ako by mal. Čiže nulová aktivita, žiadne články a len sem tam nejaká recenzia. Prečo je to tak? Nuž našla som si prácu a tak mi veľa voľného času neostáva. Ja vám ale sľubujem, že len čo sa trošku zaklimatizujem, vráti sa všetko do starých koľají a ja všetky moje nápady, skryté v mojej hlave hneď na blog nahodím. Len majte so mnou strpenie. Všimla som si, že aj napriek tejto biednej aktivite môj blog stále sledujete a som tomu veľmi rada. A pssssssssssssst čaká na vás prekvapenie v podobe súťaže už onedlho :).

Takže niekoľko noviniek z blogosféry čo ma zaujali :

  • Luu nám zhodnotila MAGICKÝ MAREC a ako je už u nej zvykom aj tentoraz usporiadala súťaž
  • Stormy napísala úžasnú recenziu na knihu Nočný cirkus, ktorý momentálne čítam
  • Sue napísala rozhovor s mladučkou autorkou ( blogerkou ) Dominikou Spodniakovou, z ktorej sa dozviete aj to,  že je nadšená z divných vecí :D, ako sa dostala k písaniu a aká je to milá osôbka
  • určite zbehnite aj k Judit ak ste to ešte tak neurobili, pretože na vás čaká jeden úžasný článok v podaní Anndy aka Knižní detektívi....
  • pozrite si web Luc, ktorá sa musela kvôli problémom s blogerom presťahovať na inú adresu
  • willinda mala super nápad s otrepaným meme, ktoré oživila jedným zmeneným slovíčkom a komentármi od čitateľov... len sa pozrite :)
A ešte nejaké novinky, ktoré som sa dozvedela po tom čo som prelúskala Gorilu a Bux.sk a Bux4u.sk Takéto zaujímavé novinky nás čakajú :) :


SIROTČINEC SLEČNY PEREGRINOVÉ PRO PODIVNÉ DETI - RANSOM RIGGS

vydavateľstvo Jota v priebehu augusta...

Tajemný ostrov. Opuštěný sirotčinec. Zvláštní sbírka velice podivných fotografií. To vše čeká na odhalení v knize Sirotčinec slečnyPeregrinové pro podivné děti, nezapomenutelném románu, kde děj a děsivé fotografie přináší jedinečný čtenářský zážitek. Náš příběh začíná strašnou rodinnou tragédií, která přivede šestnáctiletého Jacoba k cestě na vzdálený ostrov u břehů Walesu, kde objevuje rozpadající se trosky sirotčince slečny Peregrinové pro podivné děti. Když Jacob bloumá jeho opuštěnými ložnicemi a chodbami, ukazuje se postupně, že děti slečny Peregrinové byly víc než podivné. Byly možná nebezpečné. Možná byly na opuštěném ostrově drženy v jakési karanténě z velmi dobrých důvodů. A nějak – i když to zní jako něco nemožného – jsou možná stále naživu. Fantasy doprovázená strašidelnými starými dobovými fotografiemi, při které běží mráz po zádech. Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti zaujme dospělé, teenagery a všechny, kdo mají rádi temná dobrodružství. ( zdroj Martinus.sk )
TIGROVA KLIATBA - COLLEEN HOUCKOVÁ

Kelsey je obyčajná stredoškoláčka, ktorá si zháňa na leto brigádu. Nájde si prácu v cirkuse, kde jej pozornosť upúta nádherný biely tiger Dhiren. Kelsey sa cíti v tigrovej spoločnosti veľmi dobre a tak s ním trávi voľný čas a číta mu svoje obľúbené básne. Aká je však prekvapená, keď sa znenazdania objaví zaujímavý pán Kadam z Indie, aby si tigra odviezol a ponúkne jej, aby ho odprevadila do Indie. Tam Kelsey zistí, že tiger Dhiren je v skutočnosti zakliaty indický princ Ren. Začína sa úžasné dobrodružstvo plné nebezpečenstva, napínavých chvíľ a nástrah v džungli. Kelsey sa musí postaviť svojmu strachu a preukázať odvahu nielen v boji za oslobodenie Rena, ale aj v boji so sebou – má podľahnúť nádhernému princovi alebo sa vrátiť späť domov?

COOBOO - 30.apríla 2012
( zdroj gorila.sk )


VÝSTUP NA TIGRIU HORU - PAUL HOFFMAN v priebehu decembra 2012 - moje mimoriadne MIMORIADNE veľké nadšenie !!!! ( Ikar )
POTOMKOVIA - DAN WELLS v priebehu augusta 2012 - moje mimoriadne nadšenie!!! ( Ikar )

2 komentáre: