pondelok 14. mája 2012

Knižné a blogové novinky

Pittacus Lore - Sila šestky

Nedočkavci, ktorí majú radi Lorienské dedičtvo majú zelenú už v júli, kedy vyjde pokračovanie úspešnej knihy Som číslo štyri.

Prišlo nás deväť, aby sme spoločne zmarili plány Mogadoráncov na ovládnutie Zeme. Z času na čas ma však prepadnú pochybnosti. Nezmenili sme sa? Všetci ešte veríme v naše poslanie? Ako to mám vedieť? Ostalo nás šesť. Ukrývame sa, usilujeme sa zapadnúť medzi ľudí, vyhýbame sa vzájomným stretnutiam... Naše schopnosti sa však nezadržateľne vyvíjajú a onedlho budeme mať dosť síl na boj. Je John číslom štyri a jeho boj znamením, na ktoré sme čakali? Videla som ho v správach. Sledovala som všetky články o tom, čo sa stalo v Ohiu. John Smith sa ocitol na úteku. Pre svet bol záhadou, no pre mňa... bol jedným z nás. A čo čísla päť a šesť? Nemohlo by jedným byť aj to dievča s havraními vlasmi z mojich snov? To, ktorého moc presahuje hranice mojej predstavivosti? To, ktoré môže mať dosť sily, aby nás všetkých spojilo? Z anglického originálu The Power of Six (HARPER, an Imprint of HarperCollinsPublishers, USA) preložil Patrick Frank.

Páči sa mi obálka, ktorú Ikar zvolil, ten blesk je proste úžasný :D. Ja som jedna z fanúšičiek tejto série a dúfam, že nebudem sklamaná. Podľa hodnotení na Goodreads je druhá kniha oveľa lepšie hodnotená.


V júli sa tiež dočkáme

Maggie Stiefvaterová - Navždy

Poznáme obálku poslednej časti Vlkov z Mercy Falls. Ikar nechal pôvodnú obálku a tiež nemenil názov ako v susedných Čechách. Na anotáciu si budeme musieť ešte počkať.


Slovartbooklab si na FB stránke pripravil prekvapenie. Tak šup odhlasovať akú sériu by ste chceli mať preloženú a tú víťaznú vydajú ... Okrem toho možno vyhráte Lorda Zarmuta :)

Čo sa týka mňa stále mám rozčítanú knihu, druhý diel od autorky Caragh M. O'Brien - Das Land der verlorenen Träume  ( Prized ) a nejako sa neviem cez ňu prelúskať, čo ma mrzí, pretože jej prvú časť mám veľmi rada. No a jasné že som neostala iba pri tejto knihe. Začala som čítať aj druhý diel od autorky Kiersten Whiteovej Nikto nie je bez viny. Popravde som strašne zvedavá čo z toho vznikne, keďže prvá časť nebola ohurujúca.

No a veľmi by ma zaujímalo o aké knihy, by ste chceli súťažiť. Nehovorím, že sa každé prianie splní, ale mám rozplánovanú súťaž a okrem toho, že vymýšľam ako vlastne bude prebiehať, neviem aké knihy by ste si priali ako výhry. Dajte tip do komentárov a možno sa dám inšpirovať :).




1 komentár:

  1. Juchúú, teším sa na Silu šestky. Tá obálka je geniálna :) Teším... :)

    OdpovedaťOdstrániť