štvrtok 27. decembra 2012

Rok 2012 s Knihomániou

Rok 2012 ubehol ako voda. Ani by som nepovedala, ako tento rok všetko v mojom živote naštartuje a budúci rok? To bude beh na rýchlu trať... Aj keď som tento rok pocítila maximálnu možnú vyťaženosť pracujúcich ľudí na vlastnej koži, kníh a blogovaniu som sa nemienila vzdať. Držím sa zubami nechtami, aj keď si uvedomujem, že moje táranie o možných aj nemožných veciach na blogu redne ako vlasy 65-ročného dedka. Sem tam to bolo naozaj biedne, keď  moje príspevky za mesiac nepresiahli ani 5 prstov jednej ruky :O. Vášeň v knihách som ale nedokázala len tak od seba odtrhnúť a viete čo? Ja som to zvládla! Že čo? 
2012 Reading Challenge, v ktorom som si na začiatku roka 2012 dala záväzok prečítať 50 kníh. Tadá..... zmákla som to!!! A ktoré knihy to dnešný rok boli?





Tou najdlhšou knihou bola Strach múdreho muža od Patricka Rothfussa ( 837  strán) a ak rátame po stranách, tento rok som prečítala dokopy 19 338 strán. No nie je to tak horibilné číslo ako minulý rok, ale hrdá som ja dievka :D.

A teraz by mal nastať čas, kedy Vám prezradím tie naj knihy z tohoto roka. Rozhodla som sa tento rok nečíslovať, nešuflíkovať ich podľa takej či onakej obľúbenosti. Každá kniha proste mala niečo do seba, každá mala iný dej a každá by vyhrala vo svojej podkategórií. Takže toto sú moje srdcovky na tento rok :

ISKRIVÁ

REZISTENCIA 

 STRACH MÚDREHO MUŽA

POLIBEK PRO ANNU

POD VRAŽEDNOU OBLOHOU

BEHEMÓT

MILIÓN SLUNCÍ

CHARLIEHO MALÉ TAJOMSTVÁ

UBER MIR DER HIMMEL

KATASTROFA



Ďalšia vec čo sa udiala v tomto roku, doslova v slovenských končinách nevídaná, je projekt Blogeri 2012: Ocenenia tak trochu inak! . No páni už nás je v tom blogerskom svete toľko, že sa môžeme aj oceňovať.  Ďakujem všetkým, ktorí ma posunuli do nominácií PÁV ROKA a OPIČIAK ROKA. Cením si to ozaj a ďakujem. Tak pekne hlasujte a bavte sa ďalej, o to v tomto projekte predsa ide.

A čo na záver? Chcela by som všetkým čitateľom popriať to najlepšie do NOVÉHO ROKA a nech sa splnia všetky Vaše predsavzatia a túžby. A neprestávajte čítať... 


Dobré knihy, ak sú skutočne dobre a múdro napísané, sú cibrením ducha, pilníkom súdnosti, masťou na oči, lievikom múdrosti, zrkadlom cudzích myšlienok a činov, našich vlastných potom vodidlom.
Jan Amos Komenský



3 komentáre:

  1. Do Nového roka ti tiež želám všetko najlepšie, veľa spokojných čitateľov blogu a hlavne veľa super chvíľ strávených s výbornou knihou.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež prajem všetko dobré do nového roka.:) A pozerám, že si prečítala super kúsky.^^

    OdpovedaťOdstrániť